24 Tem 2008

•yeni yemekler.
•yeni iş.
•beğenilen iconlar.
•sıcaktan bayılmak üzereyken can havliyle kaleme sarılıp ele çizilen, kalemin azizliğine uğrayıp denizcilerin kendi kendilerine yaptıkları dövmelere benzeyen kesik çizgili şekil.
•8.00
ÇIK
•aslan parçası.
•yazbükey.
•gözleri kendinden büyük köpek cinsi. muhtemelen bu zamana kadar sadece gözleri büyüdü belki doğduğunda bile vücudu aynı boydaydı ama aslında 7 yaşındaydı (7x7=49).
eve dönerken vapurda 3 kez otobüste 5 kez tekrar terar başa dönüp okuduğum, her başa dönüşte okumadığım bir köşesini bulduğum kırmızı kapaklı uykusuz.
•hava durumu. güneşli, yağmurlu, rüzgarlı, kapalı, parçalı bulutlu. güneşli. güneşli. güneşli.
•••kokuyu almıyorum, hala basamakları sayıp nefesimi tutuyorum yürürken yere değil binaların üst katlarına bakıyorum düşme tehlikesi yaşıyorum birilerine çarpma tehlikesi küfür yeme tehlikesi. gözümü açıyorum vapurdayım. kapıyorum evdeyim. açıyorum yerdeyim kapıyorum yerdeyim. ayaklarım yerde kafam başka yerde. düşünebilme yeteneğimi geri istiyorum, düşünür gözüksem de sadece boş boş bakıyorum.

Hiç yorum yok: