29 Oca 2009

"EVET İNSAN KOPYALADIM"




düşünce polisinin yaptığı baskın sonucu yeraltındaki laboratuvarında yakalanan bilim adamı, reklam ajanslarındaki sömürülmeye hazır stajyer ihtiyacını  karşılamak için gizli bir formül bulduğunu inkar etmedi. bu formül sayesinde ucuz/parasız işçi/stajyere ihtiyacı olan, doymayan reklam ajansları tarafından nasıl zengin edildiğini açıkladı. 
"BENDEN İSTENİLENİ YAPTIM"
kullanıma hazır hale getirilen stajyerlerin belli bir süre  ya da dış etkenler dolayısıyla -verilen molalar, küçük bir delikten sızan gün ışığı vb.- kendilerine yüklenen çalışma arzusunda azalma görüldüğünü belirten çılgın bilim adamı tüm bunların olmaması için en başından ajans sahiplerini uyardığını da belirtti. Uyarılarını dinlemeyen ajans sahipleri K.P. ile ortağı A.B yüzünden yaptığı düzenbazlık ortaya çıkan bilim adamı, yapılan baskın sonucu bugün akşam saatlerinde kıskıvrak  yakalandı. 

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Stajyerler sadece reklam ajanslarında sömürülmüyor dimi :)
Neden hep kendi çapında değerlendirdin:)
Aman boşver...

Çok güzel yazmışsın... ya da döktürmüşsün...

Tebrikler... Seviyorum bu gençliği...
Sana Nana'dan Nigga 4 life şarkısını armağan ediyorum...
velibicakci@gmail.com eklsersen şeref duyarım. Blogunu Uğur'un blogundan tıklamış oldum...

id please dedi ki...

valla gördüğümü yazdım ben:) başka yerden tecrübem olsa onu da yazardım ama umarım tekrar aynı şekilde olmaz